sweetpivot

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

8 december

Av Ebba - 8 december 2010 16:50

Onsdag

---

Idag slutade vi klockan 12.10 men vi ska egentligen sluta klockan 12.00 Efter det så åt vi mat. Sedan så sprang jag och Sanne till Teknik salen för tt försöka göra klart våran bild [misslyckas ] haha <3


men annars så har jag städat min garderob :( mindre kul....

Ni skulle ha sett min garderob innan jag städat. <Jag tyckte dte int é  var så jätte stökigt men dettyckte pappa :P


Nej, nu ska jag ta och checka handboll :)


Hejdå <3

  

nytagen bild på sötnowsen min <3


   min <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 11 december 2010 20:37

FLYTTAR TILL   www.ehedlings.devote.se   kommer kanske tilbaka. men för tillfället finns jag på devote! ...

Av Ebba - 5 december 2010 14:49

Idag är det söndag, och sista dagen i helgen :( *tumme ner* Menmen..  Idag har jag inte gjort ett skit, eller joo . Jag och Pappa har skottat garage uppfarten och vi har gått upp till Centrum och postat ett brev. xd Sen har jag inte gjort ett e...

Av Ebba - 4 december 2010 09:58


Kommer ej att skriva så mycket idag . -----------------   Igår:   Skola Äta Match Duscha Äta pizza Försöka gå ifrån fullon,  Gå till killarnas omklädningsrum,  stå utanför och vänta Åka hem  Sova.. -------   Snart ko...

Av Ebba - 2 december 2010 17:15


Heej !<3   Idag fyller min pojkvän år :) <3  Grattis    ---------------------------------- Idag så var det skola som vanligt, tråkigt eller?!  Torsdagar är den längsta dagen på hela veckan. Förutom den allra sista lektionen då det...

Av Ebba - 1 december 2010 18:45


Hej !   Idag är det då 1:a december och julmånaden har börjat dra igång. Många kanske har börjat redan att julstädat som vi har gjort här hemma och köpa julgran och fler julpynt saker . Idag slutade jag som vanligt , alltså på onsdagar slutar j...

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards