sweetpivot

Alla inlägg under augusti 2010

:D

Av Ebba - 30 augusti 2010 19:02

Heej!



Sitter här i soffan med myspys dräkten, Shrek2 i datorn och lingonsylt med kellogs i!

Har inte sett Shrek på evigheter typ..

imrogn blire sovmorgon till 11.00 .

Tim  är borta och Ingrid är borta så ingen teknik eller SO :D YEESSS!!


>>Har du haft sovmorgon än ?<<


Nej nu ska jag ta och göra om min header tror jag :D 


Kram och puss från

Ebba 


Syns kanske imorgon en snabbis :D<3


  






i sitting here in the movieroom. :Dhaha


  

Av Ebba - 30 augusti 2010 10:39

ORKAR INTE SKRIVA - SKREV MKT FÖRUT MEN ALLT GICK BORT !!!!!!!!!



EBBA OCH clove


Av Ebba - 29 augusti 2010 09:37

Heej ..


Idag ska jag till stan för att köpa handbollsskor.

Mina är för små.

Det är typiskt. Jag kan ha mina skor i ca. 1 år sen är de för små :(

Jag tyckte om de här skorna. 

men men..


Just nu är kl. 09.38 och jag ska snart gå upp och gå på toa och äta frukost..

Annars ligger jag i sängen och ser på jims värld ,

 Vaknade vif halv 8 och sov till 08.10 ungrfär..


Nej, nu måste jag på toa snart.

Syns senare (L)


kram& puss




jag och sanne för 1-2 år sedan,              

skulle på utklädningskalas hos jEnnie      v



  

Av Ebba - 28 augusti 2010 08:50

 SKa det vara till HAITI eller M Jackson , jag tkr Jackson :D?

Av Ebba - 28 augusti 2010 08:36

Heej :D


Vet att jjag ej har bloggat på länge men jag har fullt *sjå* med skolan.

Man ska få skåp, kunna öppna, få massa läxor och sen en massa jädra böcker xD

Hehe.

Men det är jätte kul tkr jag :D 


*Idag ska jag till min kusin Linda och skanna bilderna vi tog i Frankrike.

Ni kanske kan se någon men kanske inte alla. :D


Ni vet de där bilderna man tar i Göteborg och Stockholm (trorjag) som heter typ THE STUDIO.

Så har de i Frankrike fast där är det på stranden och man sminkar sig inte och gör ej iordning sig i håret.

De tar kort på en när man är på stranden, (alltså med bikini) :D

Jag har tagit kort 4 gånger.

Alltså i ca. 4 år. 

En gång varje gång typ :D

(Vi har ej varit i frankrike i 4 år, vi har vart där i 10 år :D )


Annars idag så ska jag ej göra någonting , bara slappa, orkar ej vara med någon tror jag. :P


Nej, nu ska jag antingen ta och spela sims eller gå på stallet :D 


Byebye <3



bild på mig och Magda på min första utställning xd

  

Av Ebba - 24 augusti 2010 18:07

Heej :D


Länge sedan jag bloggade nu.

Skolan har dragit igång och så.

 

Jag fick nere skååp :( inte så roligt så jag ska nog byta imrgon till över.

Jag vet inte vad jag ska skriva men jag får väll komma på något..

 

TÄVLING!

 

DAGENS BLOGG!

 

Alla vet ju vad det är så jag behöver ej förklara.

Men kommentera,    jag är med       

 

På eran blogg lägger ni upp             jag är med i www.sweetpivot.bloggplatsen.se  DAGENS BLOGG!       

 

Ni kan tävla till 20.00 IDAG,, skynda skynda

 

 

 

 

 

 

 

kraaam         

 

Clove och Ebba

 

  

Av Ebba - 19 augusti 2010 14:15

Heej :)


Idag började vi skolan  7B

Samling i gympa salen först. Sen fick vi veta vilka lärare vi skulle ha.

Blev Pernilla, Ingrid och delvis Maria.

Imorgon blir det att jobba 12.30 till 15.05 i skolan. 08.20 till någonting ska vi göra någonting som vi ej vet.

Aja, nu är med med ***** och Erika.. Erika håller på att sminka *****.

Snyggt vettu ;P

Hehe..

Asså, jag måste erkänna att jag känner typ inte igen någon av killarnas röst.

Jädrans, de har förändras som inne bombens..¨

Hehe..

Erika: Move your ass!

 

Nu vet jag inte direkt vad **** gör, tror hon tar bort lite av sminket som kom utanför :P

haha..

Erika sitter här brevid mig och kollar på när jag skriver..

Vi lyssnar på aqua - freaky friday! :D

Erika är lite bombom- hon sa att hon slog i någontans men kom ej ihåg vart  hon slog sig.

 

By the way: Vi fick en ny i klassen

Emma (någonting)

1996:a, mörkhårig och piercingar

Verkar väldigt intressant, hehe :P

 

Nu kommer *****.

Hehe.. Erika sitter och sms med Perre eller någon. Haha...

Nej, inte Perre utan Jennifer, visst var det :P

 

Aja. Nu ska jag snart logga ut härifrån, så detta är typ min dag. fast det är ju slut precis då men.

HIhi..

 

 

byebye men inte i byxan.. thihi..

 

                   kram& puss

 

EBBA

 

 

   bangbang

 

Av Ebba - 17 augusti 2010 16:13

Heej !


Sorry att jag inte har skrivit men jag har varit i kusten i några veckor,. Trodde bara att jag skulle vara där 1 vecka!


Gjorde en massa saker..

Ska berätta en liten del, men ändå så att man fattar! :P

Torsdag - 30/7 - åkte jag till STRÖMSTAD, sov där några dagar sen kom mamma och pappa.

Fiskade krabbor skita länge och har shoppat en massa.

När vi vart i strömstad så åkte vi till Lysekil.

Där var det HAVETS CUP (HANDBOLL) pappas herr lag var med. =)

Tyvärr åkte de ut på   vinna eller försvinna     . men men .

Det är det enda vi har gjort,, jo , vi har varit på sälsafari och havets hus.. :D



Idag klippte jag mig och då handla vi lite     school stuff.     

Adidas väska - Stadium

Pärm , rosa , snygg , - Gallerix

Tjock tröja - H&M

GNR tröja - H&M



Nu lyssnar jag på musik och ska snart ut och gå med Mamma :D

Har även godis löfte.. ska tjäna pengar, ska köpa system kamera och öven en ny dator och plattång och löshår!

AAAAH


bbutbutt..

byebye.

                  kram& puss



  

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards