sweetpivot

Alla inlägg under september 2010

Av Ebba - 27 september 2010 10:10

Hej   '


Känns som jag inte har varit inne och bloggat på flera månader,!

Men nu har jag äntligen orken.

Ifredags så spelade vi match mot Torsby - stryk

och i lördags spelade vi mot Arvika - vinst med typ 10 mål tror jag det var :)

Gjorde 3 mål - nästan 4! lade 2straffar som jag satte och sen gjorde jag mål från M6 ! (=


Idag tills igår sov jag hos mormor,

för vi har  STUDIEDAG idag :) hehe

Gött!

Just nu håller jag på att sjunga :P 

Det är något som jag älskar att göra, sjunga det är ju as kul, även om man kanske inte är så skitbra då men det skiter jag i . 

J

Nej nu ska jag snart gå och göra något annat på internet, som typ .. ehmm kommer ej på något xp


but , 


hejdå <3 


kram& puss


  

Av Ebba - 18 september 2010 10:12

Hej (=


Igår var det Seriepremier (handboll)

vi mötte forshaga - första halvleken var inte helt ok. vi låg under med kanske typ 13- 5, men vi fick en bra start i de första 2 anfallen. Jag (var M6) slängderunt mig så jag drig med mig en från forshaga så vi fick straff , tyvärr så missade jag straffen, det är svårt att skjuta straff på den målvakten. Men jag gjorde ett mål-

i andra halvleken så vann vi () elr, vi vann inte matchen- men vi gjorde mest mål i andra halvleken.. 16-13 . (='


efter våran matchh gick hela laget och åt pizza- efter såg vi på pappas herr match .-  29-29

sen bar det åt till patrick på kalas, han fyllde 40 (= 



men nnu ska jag se på Camp rock 2 (= 

hejdå

sry

Av Ebba - 14 september 2010 21:14

Heej :)


Äntligen skriver jag, har inte lagt upp på jätte länge , I knoooow!

Men jag hinner inte blogga lika mycket progrundav skolan :(

Men ska försöka att blogga lite när jag är i skolan också :) tumme upp (Y)


Min dag idag :

  • Vakna ,
  • gå upp
  • äta frukost
  • klä mig
  • åka till sk olan
  • vara i skolan till 12.45ca
  • åka hem pga MIGRÄN
  • sova 3timmar
  • tv
  • dator
  • sjunga
  • sova !

(träna på fiskbena)


Ja, jag har lärt mig att göra fiskbena - ni kommer att få se en bild av det när jah laddat ner bilderna till MIN dator , är på mammas just nu (=

Och ja jag är ingen som laddar upp sina bilder varje dag ?

fattar ej vrf ? det tar ju bara mer minne med en massa jädra mappar ?


Aja, nu håller jag på att lyssna på es <333333333¨

nicccceeee prriiiiiccceee <3 hehe


Nej nu ska jag snart  borsta tänderna och gå och lägga mig och träna på franskan :)



kram& puss


  

Av Ebba - 12 september 2010 16:43

hello bloggis :)   


ooh, gissa vem jag är nykär i då? 

ERIC SAADE!


haha, nej jagär inte kär i honom men jag tycker han är sjukt snygg, ialla fall i musik videon till break of dawn. <3

Alla som tycker han är as snygg kommenterar !

iiih..




den är ritkigt bra !!!!! 

åååh, är så avundsjuk! !!!! <3


















.

Av Ebba - 10 september 2010 12:46

Hejssan (=


Sitter i datasalen och väntar på att NO ska börja,

Gustaf har en ''patron'' i halsen ?   


De sitter brevid mig och spelar counter snipe ? fattar inte ett jädra skitt :)

haha.

Ninni står presic brevid mig och väntar på att vi ska gå!


- Head shooot skriker linus <3 haha


Annars idag ska jag åka till GÖTEBORG !!!!11

det ska bli kul. ska åka buss helt själv till gbg för första gången :)

Jag bet av emelies ''förlovningsring'' haha :D

nej nu ska jag snart stänga av och hämta mina grejjor :)


kram &puss

/e


Av Ebba - 6 september 2010 19:27

hej,

nu sitter jag här ensam hemma och lyssnar på musik.

Väntar på att kl. ska bli 20.00 - ULLARED -

haha, se om det är någon mer bög med (=


Av Ebba - 5 september 2010 11:18

Heej (=


Idag blir det STÄDDAG i mitt rum :) 

Vill ta bort en stor (JÄTTE STOR) bok







   

ungefär såhär - en bokhylla , ett bord, spegel och 2 lampor- den över vet jag ej ?


vad tycker ni?

-----------------


Vill också säga grattis till Cicci som har blivit gravid :) Grattis  


Nej nu ska jag snart jag klä mig och hämta gräsklipparen hos mormor.

och sen städa/rensa. ska fakstiskt bli kul (=


Igår hade mamma sönder min PARIS HILTON parfym :(

Så hon har lovat mig att vi ska åka och köpa en ny

Så på måndag får jag väll ta på mig en parfym från DATE :/  



kram & puss



/ebba

Av Ebba - 4 september 2010 10:35

Hejssan :) 


Just nu ligger jag i sängen och har datorn i knät.

Vaknade idag kl. 07.00 och slängde på tv :) xD

Ligger och lyssnar på Justin Bieber och massa andra kändisar xD


Ska snart gå upp och äta och kanske klä mig :)

Orkar liksom inte gå upp :) 

Nej nu måste jag ta och dra mig upp för trappan och börja äta frukost. Är as hundrig


Idag tror jagh inte händer så mööe.. Ska nog försöka klara lite banor på Mario och sen vara på datorn :)

Idag ska även pappa iväg med herrlaget till typ Arvika och spela match (handboll) . Hoppas det går bra   


Nej nu ska jag gå upp. Ses kanske senare bloggen + läsare :)


Peace   





  

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards