sweetpivot

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

18 november!

Av Ebba - 18 november 2010 11:36

Hej :) 


Idag vaknade jag 07:15 och när jag hade ätit klart vid 07:30 så ringde våran granne Karin och sa att skolan var stängd.

På våran skola är det typ någon vatten skada som skedde igår (onsdag)

Aja, men ska kanske klippa & slinga mig idag så om jag ska det så ska ni få se  hur det blev :)

Ska slinga ljust , och då menar jag ljust. Men inte så där ''fjortis'' vitt utan fint ljust som inte är vitt utan på gränsen :)

Så hoppas att vi kan åka och göra det idag , måste få mitt hår ljusare, ser ut som om jag har värsta utväxten fast jag aldrig har färgat mitt hår   


Aja, just nu så håller jag på med att lyssna på musik och är inne på facebook.se . Håller även på att kolla på  olika hund hemsidor, jag vet ej varför men det är bara kul om de har några söta valpar xD

haha 

Nej , nu ska jag ta och klä mig för mamma ska ringa till frisören om ca. 30 min och då ska jag duscha och det . 

Så hejdå så länge, vi syns om ca. 4 timmar eller n ågot :) <3



Kram


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 11 december 2010 20:37

FLYTTAR TILL   www.ehedlings.devote.se   kommer kanske tilbaka. men för tillfället finns jag på devote! ...

Av Ebba - 8 december 2010 16:50


Onsdag --- Idag slutade vi klockan 12.10 men vi ska egentligen sluta klockan 12.00. Efter det så åt vi mat. Sedan så sprang jag och Sanne till Teknik salen för tt försöka göra klart våran bild [misslyckas ] haha <3   men annars så har jag ...

Av Ebba - 5 december 2010 14:49

Idag är det söndag, och sista dagen i helgen :( *tumme ner* Menmen..  Idag har jag inte gjort ett skit, eller joo . Jag och Pappa har skottat garage uppfarten och vi har gått upp till Centrum och postat ett brev. xd Sen har jag inte gjort ett e...

Av Ebba - 4 december 2010 09:58


Kommer ej att skriva så mycket idag . -----------------   Igår:   Skola Äta Match Duscha Äta pizza Försöka gå ifrån fullon,  Gå till killarnas omklädningsrum,  stå utanför och vänta Åka hem  Sova.. -------   Snart ko...

Av Ebba - 2 december 2010 17:15


Heej !<3   Idag fyller min pojkvän år :) <3  Grattis    ---------------------------------- Idag så var det skola som vanligt, tråkigt eller?!  Torsdagar är den längsta dagen på hela veckan. Förutom den allra sista lektionen då det...

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards