sweetpivot

Alla inlägg under juli 2010

Av Ebba - 28 juli 2010 22:20

Kusten nästa,

syns nästa vecka bloggen !   


kram& puss


  

Av Ebba - 28 juli 2010 13:07

Hejssan...


Nu sitter jag i sängen med datorn i knät!

Lyssnar på Demi Lovato när jag packar. Imorgon åker jag, Elin + hennes familj och Issa + hennes familj till Strömstad. Mamma och pappa kommer kanske veckan efter. Igår var man med Elin och Anna. (= kul..

Haha, vi körde Body Balance* och då skulle Siri vara med, (hon är 1,½ år) hon är jätte gullig och söt.

Jag tänkte bara skriva lite nu för jag måste packa vidare.

Usch, imorse när jag vaknade så såg jag en TVESTJÄRT* brevid mig. Jag skrek 

- MAMMMAAAAAAAA , KOM HIIIT MED PAPPPERR!!

Haha, så nu vågar jag inte riktigt vara i rummet. xD

Jag är livrädd för dem. 

Eller  för alla småkryp.


Nej, nu måste jag ta mig upp för sängen och börja packa!

Annars så kanske jag bara har med mig en tröja, byxor, en jacka och skor.   

Haha..


jag måste få tag på dig,   




kram& puss




  

Av Ebba - 27 juli 2010 21:22

Hej..


Nu ska jag ta och göra om min header tror jag !

Är inte nöjd med den..

Hmmm.... 


Butbut...

idag vare kalas och så..

Blev en massa folk , haha. jag anna och elin körde body balance*..

Haha... kul vare..

Kan  bara blogga imorgon och sen kanske jag åker till STRÖMSTAD!! Jippieee..


kram& puss


  

Av Ebba - 27 juli 2010 19:18

Jag är med i     liinneaelisabetpyrro.blogg.se       tävling om att bli veckans blogg!

Anmäl dig du med!



  

Av Ebba - 26 juli 2010 22:33

Tjeenna... :D


Idag så vaknade jag upp hos mormor :)

Duschade och klädde mig redo att åka hem för jag skulle med Elin till stan - IGEN!

Men det är kul.

Köpte en tyllkjol, bikbok - 149:- (Fick för 37:- , 1/2 av reapriset :D )

Vad tycker du om tyllkjol?


HISS ELLER DISS ?? 


Jag tycker det är Hiss :D 

Riktigt snyggt. Visade för mamma tyllkjolen. 

Hon tyckte inte att kjolen skulle sitta under brösten! 

Men då sket jag i henne. Jag har kjolen inte precis under för den är  kort och då syns ju hela r*va. 

It's not good stuff.


Nu lyssnar jag på Sommarpojkarna -efterfest. Finns ingenting att göra.

Vet att jag inte har bloggat på ett tag för att jag har inte varit på datorn så länge så jag kunde liksom ggå in och skriva en bit.

But but...

Kalas imorgon :D

Ska bli kul..

Så idag har varit en skit trög dag för mig... !

Så nu sitter jag på datorn så att jag ska bli trött så att det ska bli fortare morgon :D

Hahhaaa...

Men nu ska jag gå på facebook :D




kram& puss





  

Av Ebba - 23 juli 2010 19:31

Heeej <3


Rix fm var helt OK!.

Såg exakt alla FÖRUTOM Eric Saade. :(

Vi var tvungna att åka för att Patrik skulle jobba .. Aja..


Today var jag och Elin i stan igen :D 

Haha.. nej men mamma och pappa skulle handla och då följde vi med.

Vi åt mat och sen handla vi lite.

(Köpte inget idag, OVANLIGT!)

Nu så sitter jag och lyssnar på SPOTIFY!

Mamma, pappa och jag ska snart över till Karin, Lennart, Pontus och Philip och äta mat :D 


Jag var tvungen att stänga av musiken nu för att AFV började nu:D

Det var en kille som var brun på handen. Han hade förökt kasta hund skit över staketet. Men träffa skjulet som var 10 meter bort från staketet. Haha lyckat..

Det är så jädra bra när folk gör bort sig. 

Jag ska inte säga någonting då men.. Jag gör bort mig hela tiden jag. Haha

Jahapp.. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har inte gjort någonting i dag typp..

Har just kollat på balett bilder. :D 

(Jag har gått på balett förra året ,  )

DET ÄR INGET FJOLLIGT MED BALETT!!





Kram& puss



  


Av Ebba - 22 juli 2010 12:39

RixFm Festival ! 


Tjena, 

idag ska jag och Elin till Karlstad på rixfm .. :)

vi ska gå på stan och det ocksåå:)

Vilka var där?/ska dit ?

=)

Just nu lyssnar jag på musik och ska snart börja städa mitt rum på allvar!

Jag vill börja möblera om. Vill ha en HOLLYWOOD sminkbord. (jag kallar det så)

det är 3 lampor och ett bord :D =)


hehe... 

Så jag måste ta bort en jädrans massa saker..

Som tex.


  • En massa böcker jag ej läser
  • Min stereo. (Lyssnar bara på spotify)
  • Cd skivor (förutom de jag vill ha som jag kan lyssna på i datorn)
  • Massa skrivböcker.
  • EN MASSA SAKER!!!

typ bara de plus 100000 andra saker.

Som en ny stol, som jag vill ha. 

Den jag har nu är typ helt osköönt


Saker jag vill ha när jag rensat ut



  • Hollywood sminkbord
  • Databord
  • Annan skrivbords stol.

Jaopp..

Men nu tror jag att jag jämt ska kika in till facebook och sedan ska jag börja rensa mina böcker :D

Jag kommer vara jätte duktig..


Kram& puss



  


  

Av Ebba - 21 juli 2010 21:42

Sooo..


Nu har jag typ vaknat till liv.

Jag är bara trött hela tiden.

Så hela dagen har jag luggit i sängen och varit på datorN xD

hehe...


Men jag sa ju att jag skulle skriva, så då får jag göra det :)

Som jag sa har jag varit tröötttt hela dagen.

Men  sen vid sju, spelade jag och pappa pingis. Det är skitkuuul.

Imorgon blire RIX FM FESTIVAL

med Elin *


får se vilken tid de hämtar mig. hehe.... 

funderar vara med i en tävling om  jag kommer vid den tidpunkten, haha. jag får alla rätt XD

(snarare tvärtom)


butbut,,

nu lyssnar jag på bleu, blanc rouge. Någon fransk vm låt 2010.

De spelade den och WAKA WAKA hela tiden i frankrike.. haha

BYEBYE,,




  

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards