sweetpivot

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Ebba - 2 december 2010 17:15

Heej !<3


Idag fyller min pojkvän år :) <3 

Grattis   

----------------------------------

Idag så var det skola som vanligt, tråkigt eller?! 

Torsdagar är den längsta dagen på hela veckan.

Förutom den allra sista lektionen då det är träslöjd <3 

Det är as kul :) Jag håller på att göra ett fågelbord:)

Jag råkade såga mig själv i armen , men det var inget allvarligt. Jag fick 7 repor som är ca. 2-3mm djupa. Så detvar inte så allvarligt.

Sedan när jag kom hem så åt jag pizzan som var kvar efter igår kväll   [så ni vet så äter vi inte pizza ofta]

eftersom det var hur äcklig mat i skolan som helst. Sedan såg jag lite på Glee och Americas got talent. Kanske lite stavfel men skit samma. Och nu sitter jag här och skriver på bloggen.

Ska försöka att göra julkort också .

Och göra önskelista!   


Vad önskar du dig i julklapp??


Mina topp 5 klappar:


1, Systemkamer

2. Handbolls hood [för er som går på handboll]

3. tv spel [PS2 & WII]

4. Konsert biljetter

5. pengar


-------------------


Ett kort på mig i Frankrike 2010 / St Tropez


  


Hejdå <3


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards