sweetpivot

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Ebba - 1 december 2010 18:45

Hej !


Idag är det då 1:a december och julmånaden har börjat dra igång. Många kanske har börjat redan att julstädat som vi har gjort här hemma och köpa julgran och fler julpynt saker .

Idag slutade jag som vanligt , alltså på onsdagar slutar jag alltid klockan 12.10 Värsta gött ju!

Bara kunna gå hem ifrån skolan och slänga sig ner i soffan när man vet att nu sitter alla andra och jobbar i skolan *skryt ler* haha, men det är skit skönt att gå hem ifrån skolan 12.10

Fast nu efter jul så slutar vi typ 14.20 på onsdagar. men då har vi BILD i nästan 2 timmar. Att lixom bara sitta och måla hela tiden är ju skit skönt!

------------------------------------

Nu ska jag träna på den äckliga FRANSKAN!

Åååh, jag blir snart galen. Vi får jämt en massa franska och tyskan får ingen läxa alls. De har aldrig prov eller någon tin!

Jag skulle ha valt tyska istället känner jag  nu. Men jag har mer användining av franska än tyska!

Jag håller också på med att göra en önskelista xD


1. Systemkamera -

 

 

Canon 500 D

 

 

 

 

2. Hood tröjor.

 

 

 

 

Haha, men jag kommer inte få något av det ändå så ;/

 

Men nu ska jag träna på franskan :( Någon som vill byta ??

Hejdå<3

 

Dagens bild:

  

klicka för större format

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


=^.^=

You cant break a broken heart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sweetpivot Gästbok

Översätt blogg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Vänner

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards